همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری

همایش زایران حج تمتع قم آغاز به کار کرد گزارش تصویری

همایش ویژه زایران حج تمتع در ماه مبارک رمضان با عنوان «... تا مهمانی» به منظور معرفت افزایی برای زائران در زمینه اسرار و معارف و آداب حضور در حرمین شریفین ، مصادف با دهم رمضان از سوی دفتر بعثه‌ مقام معظم رهبری منطقه قم با برنامه ریزی و هماهنگی با مدیریت حج استان و مدیران کاروان های سال جاری در محل مجتمع یاوران حضرت مهدی«عج» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج،‌ همايش ويژه زايران حج تمتع در ماه مبارك رمضان با عنوان «... تا مهماني» به منظور معرفت افزايي براي زائران در زمينه اسرار و معارف و آداب حضور در حرمين شريفين ، مصادف با دهم رمضان از سوي دفتر بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم با برنامه ريزي و هماهنگي با مديريت حج استان و مديران كاروان هاي سال جاري در محل مجتمع ياوران حضرت مهدي«عج» آغاز شد.
لازم به ذكر است در سال جاري از شهر قم 1682 نفر زائر زن و مرد در قالب 13 كاروان به حج مشرف خواهند شد كه با برنامه ريزي قبلي اين زايران به مدت سه شب از 6 تا 8 تيرماه براي شركت در اين همايش دعوت شده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران