همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان

همایش یک روزه اسرار و معارف حج زائران حج تمتع 94 در خوزستان

همایش یک روزه زایران حج تمتع 94 استان خوزستان در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، همايش يك روزه زايران حج تمتع 94 استان خوزستان در محل مصلاي مهديه امام خميني(ره) اهواز برگزار شد.
براساس اين گزارش، استقبال از اين همايش معنوي و آموزشي بسيار چشمگير بود به گونه‌اي كه در اين مراسم 10 كاروان از اهواز و حدود هزار نفر از زائران شهرستان‌ها حضور داشتند.
اين گزارش حاكي است، اين همايش با تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد آغاز شد و سپس آقاي ناصر حويزاوي مديريت حج و زيارت استان خوزستان به ايراد سخنراني پرداخت.
وي ضمن خوشامدگويي به زايران به نحوه اعزام زايران و مشكلات پيش رو توضيحاتي ارائه داده و سپس به بعضي از مسائل اجرايي حج اشاره كرد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمين حسن زاده مسئول دفترنمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان خوزستان ضمن خوشامدگويي به زائران و تبريك به مناسبت ماه مبارك رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبي عليه السلام به بيان اسرار و معارف حج پرداخت.
وي قبل از بيان اسرار و معارف حج درباره ماه رمضان و حج و ارتباط اين دو مناسبت مبارك آيات و روايات مطالبي عنوان داشت.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در خوزستان در ادامه به بيان اسرار و معارف حج پرداخت.
پس از وي مداح اهل بيت عصمت و طهارت عليه السلام به مولودخواني و اشعار در وصف اهل بيت عليه السلام علي الخصوص امام حسن مجتبي عليه السلام پرداخت كه معنويت جلسه را دو چندان كرد.
در ادامه همايش يكي ديگر از روحانيون كاروانه هاي حج و عمره حجه الاسلام والمسلمين كريم حزبوي اصل به بيان اسرار و معارف حج به زبان عربي پرداخت كه بسيار مورد توجه زايران عرب خوزستان قرار گرفت.
پس از وي هم مداح اهل بيت عليه السلام به بيان مولودي خواني و خواندن اشعار به زبان عربي پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران