معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن معرفی وبلاگ  به بیت یار افلاکی نظر کن

معرفی وبلاگ به بیت یار افلاکی نظر کن

در منوی اصلی این وبلاگ می‌توانید نسخه تلفن همراه آن را نیز ببینید. مطالب پیشین جایی است که در آن یادداشت‌ها و خبرهای قبلی وبلاگ تیتروار نمایش داده می‌شود. موضوعات سایت بخش دیگری از این وبلاگ را تشکیل می‌دهد.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ «كاروان حج الزهرا» از بهمن ماه سال 93 شروع به كار كرده است و روي دامنه دات آي آر قرار گرفته است. موضوعات اين وبلاگ شامل؛ اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني‌ها پيرامون كاروان حج الزهرا و گزارش تصويري مي‌شود.
در منوي اصلي اين وبلاگ مي‌توانيد نسخه تلفن همراه آن را نيز ببينيد. مطالب پيشين جايي است كه در آن يادداشت‌ها و خبرهاي قبلي وبلاگ تيتروار نمايش داده مي‌شود. موضوعات سايت بخش ديگري از اين وبلاگ را تشكيل مي‌دهد. علاوه بر تمام اينها در ستون سمت راست اين وبلاگ «تدبر در قرآن» را نيز مي‌توانيد مشاهده كنيد. پيوندهاي روزانه و آمار سايت از ديگر بخش‌هايي است كه در ستون سمت راست قابل مشاهده است.
در ستون سمت چپ اين وبلاگ كادر جستجو قرار دارد كه مي‌توانيد به سادگي به مطالب مورد نياز خود دسترسي پيدا كنيد. آرشيو مطالب نيز به تفكيك ماه در سمت چپ اين وبلاگ قرار دارد. براي ارتباط برقرار كردن با مدير اين وبلاگ هم از كادر «تماس با ما» مي‌توانيد اقدام كنيد هم از شماره تماس و ايميلي كه در وبلاگ قرار گرفته است.
در بالاي اين وبلاگ نيز عكسي از اعضاي «كاروان حج الزهرا» به همراه اين بيت شعر قرار گرفته است:«دلا از خانه خاكي سفر كن/ به بيت يار افلاكي نظر كن»
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://hajpishva.ir/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران