اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین

اعلام زمان ثبت نام اعزام زائران عتبات در محرم و اربعین

مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت با اشاره به اینکه روزانه ۲ تا سه هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: پیش ثبت نام برای اعزام ایام محرم و اربعین زائران از شهریور ماه آغاز می شود.

محسن نظافتي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ثبت‌نام‌هاي عتبات و عاليات، گفت: در حال حاضر با ثبت‌نامي كه از قبل انجام شده، اعزام‌ها از ۲۳‌ تير آغاز ضده و تا ۲۵ شهريور ادامه دارد.
وي گفت: اوايل شهريور ثبت‌نام براي دوره بعدي اعزام‌ها كه سه ماهه است و عاشورا و اربعين نيز جزو آن هستند، آغاز مي‌شود كه البته به دليل افزايش تعداد متقاضيان براي اعزام در اين ايام، پيش‌ ثبت‌نام انجام خواهد شد و از ميان آنها براي اعزام نهايي با توجه به ظرفيت‌مان قرعه‌كشي مي‌كنيم.
مديركل عتبات و عاليات سازمان حج زيارت با اشاره به اينكه ثبت‌نام در هر استان انجام مي‌گيرد، افزود: مطابق با سهميه‌اي كه به استان‌هاي مختلف داده‌ايم، ثبت‌نام‌ها در سايت خودشان انجام مي‌شود.
نظافتي از كاهش ۸ تا ۱۰ درصدي قيمت اعزام زائران به عتبات خبر داد و گفت: با توجه به كاهش هزينه‌هاي اقامت، اعزام‌ها نيز مبلغ‌شان كاهش يافت، اما براي اعزام‌هاي ايام اربعين و عاشورا هنوز تصميمي نگرفته‌ايم و بايد منتظر نرخ‌ها در آن ايام باشيم.
وي با تاكيد بر اينكه روزانه دو تا سه هزار نفر به طور متوسط در ايام عادي سال به عتبات اعزام مي‌شوند، افزود: البته در برخي مواقع تعداد اعزام‌ها به كمتر از اين حد مي‌رسد و در برخي ايام نيز مانند عاشورا به دليل تقاضاي زياد، افزايش سهميه و ظرفيت خواهيم داشت.
مديركل عتبات و عاليات سازمان حج زيارت گفت: مدتي است كه اعزام زائران به سامرا را نداريم، اما به دنبال آن هستيم كه زائران اعزامي بتوانند علاوه بر كاظمين و عراق، به سامرا نيز براي زيارت اعزام شوند.


| شناسه مطلب: 54581




عتبات اربعين



نظرات کاربران