شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد

شعارهای مراسم اربعین 94 در عراق اعلام شد

شعارهای مراسم بزرگ و میلیونی اربعین حسینی عراق در سال 94 مشخص شد.دو شعار اصلی «هیهات مناالذله» و «رحما بینهم» شعارهایی هستند که در طراحی‌ محصولات مختلف فرهنگی، موکب‌آرایی‌ها، تولید پرچم‌ها و بنرها و ... به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از نجف اشرف، شعارهاي مراسم اربعين 94 در عراق در تازه‌ترين جلسه‌اي كه با حضور مسئولان ايراني و عراقي عضو ستاد مركزي اربعين 94 به ميزباني موسسه نجف عراق در شهر مقدس نجف اشرف برگزار شد، مشخص گرديد.
دو شعار اصلي «هيهات مناالذله» و «رحما بينهم» شعارهايي هستند كه در طراحي‌ محصولات مختلف فرهنگي، موكب‌آرايي‌ها، توليد پرچم‌ها و بنرها و ... به كار گرفته خواهند شد.
براساس اين گزارش، شعار «هيهات مناالذله» در راستاي ظلم‌ستيزي و مقابله با دشمنان اسلام، چه در قالب نيروهاي استكباري و استعماري و چه در لباس تكفيري‌ها و سلفي‌ها و شعار «رحما بينهم» در جهت مهرباني با برادران مسلمان در سراسر دنيا براي مراسم ميليوني و جهاني اربعين حسيني در عراق در نظر گرفته شده است.
در اين جلسه، همچنين دو شعار اعتقادي با مضامين صبر و استقامت و اهميت نماز در كلام امام حسين عليه‌السلام به تصويب رسيد. «صبرا يا بني‌الكرام» و «اني احب الصلوه» شعارهاي اعتقادي اين مراسم بزرگ خواهند بود.
اربعين حسيني، همه ساله با حضور چند ميليوني مسلمانان از سراسر دنيا در عراق همراه است. ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام به مناسبت اربعين شهادت سيد و سالار شهيدان، ياد او را با راهپيمايي و پياده‌روي در مسيرهاي منتهي به كربلاي معلي گرامي مي‌دارند.


| شناسه مطلب: 54653




كربلا اربعين شعار



مطالب مرتبط

نظرات کاربران