حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت

حضور 100 زائر اروپایی و آمریکایی در حرم بانوی کرامت

100 مسلمان اروپایی و آمریکایی برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به قم سفر کردند؛ کارشناسان واحد تشریفات آستان مقدس ضمن معرفی صحن ها و رواق ها و همراهی آنان برای زیارت آنها را از اهتمام و توجه مراجع بزرگ معاصر به شعائر دینی مطلع کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي و تبليغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، 100 مسلمان اروپايي و آمريكايي براي زيارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به قم سفر كردند؛ كارشناسان واحد تشريفات آستان مقدس ضمن معرفي صحن¬ها و رواق¬ها و همراهي آنان براي زيارت آنها را از اهتمام و توجه مراجع بزرگ معاصر به شعائر ديني مطلع كردند.
صد مسلمان اروپائي و آمريكائي از كشورهاي دانمارك، سوئد، انگلستان، كانادا و ايالت متحده آمريكا با حضور در حرم باشكوه كريمه اهلبيت عليهم السلام به زيارت پرداختند. اين گروه از طرف موسسه اسلامي العصر واقع در انگلستان براي يك دوره آموزشي كوتاه مدت درباره عقائد و احكام ... به ايران اعزام شده بودند. كارشناسان واحد تشريفات آستان مقدس ضمن معرفي صحن¬ها و رواق¬ها و همراهي آنان براي زيارت آنها را از اهتمام و توجه مراجع بزرگ معاصر به شعائر ديني مطلع كردند.


| شناسه مطلب: 54659




قم حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران