آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت

آمار دانشگاهیان برای اعزام به عتبات افزایش یافت

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از افزایش سهمیه اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات هفت هزار نفر اعزام شوند اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به ۱۰ هزار دانشگاهی افزایش داده شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌محمد زارع، معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات عاليات دانشگاهيان از افزايش سهميه اعزام به عتبات عاليات دانشگاهيان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سيزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات هفت هزار نفر اعزام شوند اما به دليل استقبال زياد، اين تعداد به ۱۰ هزار دانشگاهي افزايش داده شد.
وي با اعلام اين مطلب كه اسامي ۱۰ هزار نفر از دانشگاهيان متقاضي اعزام به عتبات پس از قرعه‌كشي در سايت www.labbayk.ir اعلام شده است، گفت: سهميه اضافه شده به نسبت سهميه گروه‌هاي پسران مجرد، استادان، دختران دانشجوي به همراه يكي از محارم، كارمندان دانشگاه‌ و متأهلان بين آنها تقسيم شده است.
ثبت‌نام از دانشگاهيان براي اعزام به عتبات، از روز ۲۳ تير تا سوم مرداد ماه در سايت لبيك انجام و ۵۱ هزار و ۸۹۲ نفر از دانشگاهيان شامل دو هزارو ۵۱۴ استاد،۱۱ هزارو ۷۵۱ پسر مجرد، ۳۰ هزارو ۵۳۴ زوج دانشجو، چهار هزارو ۹۲۹ دختر مجرد همراه با محرم و دو هزار و ۱۶۴ نفر از كارمندان براي اعزام به عتبات عاليات ثبت‌نام كردند.
يادآوري مي‌شود: كاروان‌هاي عتبات دانشگاهيان يك جلسه توجيهي-آموزشي قبل از سفر خواهند داشت و به زائران يك بسته فرهنگي شامل نشريه هشت بهشت، كتاب فرزانگان حرم و چهار فصل عاشقي شامل (فضيلت‌هاي زيارت و اهميت آن) و لوح فشرده راهيان آسمان اهدا خواهد شد. ضمنا از تمامي بسته‌هاي فرهنگي مسابقه برگزار مي‌شود.
اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از ۲۰ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ آبان ماه مصادف با ماه محرم الحرام ادامه خواهد يافت و در اين مدت روزانه ۲ كاروان به صورت زميني و هوايي و در مجموع ۷۰۰۰ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
گفتني است زائرين ۷ شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران