آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید آوای حرم را در این وبگاه بشنوید

آوای حرم را در این وبگاه بشنوید

در منوی اصلی این وبگاه بخش اخبار به صورت جداگانه قرار گرفته است. حج، عمره و عتبات عالیات بخش‌های دیگری در این وبلاگ هستند. زائران با کلیک بر روی این قسمت‌ها می‌توانند آموزش‌ها و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.

به گزارش سرويس وبلاگ پايگاه اطلاع رساني حج، وبگاه «آواي حرم» بخش‌هاي مختلفي را براي زائران خانه خدا فراهم كرده است. در منوي اصلي اين وبلاگ بخش اخبار به صورت جداگانه قرار گرفته است. حج، عمره و عتبات عاليات بخش‌هاي ديگري در اين وبلاگ هستند. زائران با كليك بر روي اين قسمت‌ها مي‌توانند آموزش‌ها و اطلاعات لازم در اين زمينه را كسب كنند.
پخش زنده اماكن مذهبي گزينه ديگري در اين وبگاه است. نگارخانه، كتابخانه، صوت، فيلم و نرم افزار از امكانات مفيد اين وبگاه به شمار مي‌روند. همچنبن خبرنامه اين وبگاه نيز براي مخاطبين قابل دسترس است.
در ستون سمت راست اين وبگاه اطلاعات مربوط به تماس براي مخاطبين و زائرين قرار گرفته است. همچنين خبرها را به تفكيك محبوب‌ترين خبرها، تازه‌ترين، نظرها و برچسب مي‌توانيد مشاهده كنيد. امكان سرچ و پيوندهاي مرتبط نيز در اين وبگاه فعال است.
عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://www.avayeharam.com/ مراجعه كنند.
يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران