کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر

کربلا، آماده آمدن محرم می شود+تصاویر

اگرچه کربلا، همیشه عطر و بوی حسین علیه السلام دارد و شیفتگانش از دور و نزدیک و در روزهای مختلف سال خودشان را به این شهر می رسانند تا از عطر و بوی حسینی استشمام کنند اما این روزها، جلوه جدیدی از عزاداری سیدالشهداء در شهر دیده می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، چند روز مانده به ماه حسين(ع)، كربلا حال و هواي محرم پيدا كرده است.
اگرچه كربلا، هميشه عطر و بوي حسين عليه السلام دارد و شيفتگانش از دور و نزديك و در روزهاي مختلف سال خودشان را به اين شهر مي رسانند تا از عطر و بوي حسيني استشمام كنند اما اين روزها، جلوه جديدي از عزاداري سيدالشهداء در شهر ديده مي شود.
اينجا به حسينيه، موكب مي گويند و جواناني كه دست به دست هم داده اند تا موكب هاي عزاداري را برپا كنند، تماشايي و زيرصداي مداحي و روضه عربي هم كه از اين موكب ها پخش مي شود، شنيدني است. موكب ها، ديگ هاي نذري خودشان را هم براي پذيرايي از عزادارن سيد الشهداء آماده كرده اند.
مغازه‌هاي كربلا هم با فروش پرچم هاي ويژه دسته هاي عزا ، حال و هواي محرم را بيش از پيش به كربلا آورده اند.
بازار فروش لباس مشكي هم رونق خاصي گرفته و مردم با تهيه لباس مشكي كه نماد عزا به حساب مي آيد، براي ورود به ماه عزا آماده مي شوند.


| شناسه مطلب: 56571




كربلا محرم عتبات



نظرات کاربران