وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند

وبلاگ‌های حجی که بدون مدیر اداره می‌شوند

در فاجعه منا چند تن از مدیران کاروان‌های حج تمتع به شهادت رسیدند که دو تن از آن‌ها در فضای مجازی فعالیت داشتند و با ایجاد وبلاگ با زایران و حجاج خود ارتباط می‌گرفتند، اما این وبلاگ‌ها هم‌اینک بدون مدیر شده اند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، در فاجعه منا چند تن از مديران كاروان‌هاي حج تمتع به شهادت رسيدند كه دو تن از آن‌ها در فضاي مجازي فعاليت داشتند و با ايجاد وبلاگ با زايران و حجاج خود ارتباط مي‌گرفتند، اما اين وبلاگ‌ها هم‌اينك بدون مدير شده اند.
در اين حادثه چندين مدير كاروان به شهادت رسيدند و يا اينكه مجروح شدند كه از جمله آن‌ها آقاي« موسي افغاني اصل» و آقاي عباس جعفري چمازكني؛ بودند كه در فضاي مجازي و رسانه‌اي نيز فعاليت‌هاي چشمگيري داشتند، همچنين در جشنواره وبلاگ نويسان حج نيز شركت كرده‌ بودند.
وبلاگ http://karvane10003ardabil.blogsky.com/ ، تا پيش از فاجعه منا با مديريت آقاي« موسي افغاني اصل» اداره مي‌شد كه با توجه به شهادت ايشان در اين فاجعه از اينك اين وبلاگ بدون مدير خواهد بود.
آقاي« موسي افغاني اصل» مدير«كاروان10003 اردبيل افغاني» بود كه وي با آقاي علي دايي، فوتباليست معروف كشور نسبت نزديكي داشت.
در آخرين پست اين وبلاگ تصاويري از حضور زايران در آموزش مناسك حج تمتع آمده است و پس از آن هيچ مطلب ديگر منتشر نشده است.
همچنين وبلاگ «ديار نو» به نشاني http://diarenor.blogfa.com/ با مديريت آقاي عباس جعفري چمازكني اداره مي‌شد كه اين عزيز نيز در فاجعه منا به جمع شهدا پيوست و وبلاگ ايشان هم آسماني شد.
وي نيز در آخرين پست وبلاگ خود نوشته است:
مثل عباس(ع) كسي هست دلاور باشد *
با همه تشنگي اش ياد برادر باشد__مثل عباس(ع) كسي هست كه سقا باشد *
جگر سوخته اش حسرت دريا باشد__مثل عباس(ع) كسي هست ابابيل شود *
بال و پر سوخته ،همسايه جبريل شود__ هيچكس مثل اباالفضل(ع) وفادار نبود *
ايق تشنگي و اسم علمدار نبود__ پشت اين پنجره بر طبل عزايش بزنيد *
يا اباالفضل(ع)بگوئيد و صدايش بزنيد__پشت اين پنجره خوبست مناجات كنيد *
خواهش از صاحب اين قبله حاجات كنيد__ هركسي خواست كه فردا به شفاعت برسد *
يا اباالفضل(ع) بگويد به سلامت برسد
(صلي ا... عليك يا باب الحوائج يا اباالفضل العباس (ع) )
(استشمام شميم روح افزاي ياس و عشقبازي با خداي احساس و استلام ضريح حرم عباس(ع) گواراي وجودتان) التماس دعا




نظرات کاربران