حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس

حضور معنوی دانشجویان در بعثه‌ کربلا+ عکس

ده ها تن از دانشجویان که به سفر عتبات عالیات مشرف شده اند، در بعثه‌ مقام معظم رهبری در کربلا حاضر شدند و در مراسم معنوی در جوار بارگاه‌ اباعبدالله الحسین شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، ده ها تن از دانشجويان كه به سفر عتبات عاليات مشرف شده اند، در بعثه مقام معظم رهبري در كربلا حاضر شدند و در مراسم معنوي در جوار بارگاه اباعبدالله الحسين شركت كردند.
در اين مراسم معنوي حجت الاسلام والمسلمين بهجتي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره توفيق تشرف به بارگاه حسيني، توصيه ها و آداب زيارت امام حسين عليه السلام را بيان كرد.
در ادامه دو دانشجوي جوان به نمايندگي از دانشجويان ديدگاه هاي خود را در خصوص بهره مندي بيشتر از ظرفيت فكري و فرهنگي در سفر عتبات بيان كردند و توجه ويژه به نماز اول وقت را از مهمترين دستاوردهاي اين سفر معنوي برشمردند.
اجراي مراسم روايتگري توسط حجت الاسلام نصر از ديگر برنامه هاي اين مراسم معنوي بود.
پايان بخش اين مراسم، حضور حاج علي مالكي نژاد مداح اهل بيت عليهم السلام بود كه با ذكر مصيبت، دانشجويان را به فيض رساند.
در اين مراسم به دانشجويان شركت كننده يك جلد كلام الله مجيد اهداء شد و به طور ويژه از پدر دانشجوي شهيد علي اكبر روزبه كه در مراسم حضور داشت، تجليل شد.




نظرات کاربران