ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران ریزش کوه در محور ایلام به مهران

ریزش کوه در محور ایلام به مهران

رئیس پلیس راه استان ایلام از ریزش کوه در محور ایلام به مهران در حد فاصل تونل راه کربلا خبر داد و گفت: تردد از جاده قدیم امکان‌پذیر است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محسن ناصري اظهار داشت: ريزش كوه پس از تونل راه كربلا در محور ايلام-صالح‌آباد - مهران به وقوع پيوست و سبب مسدود شدن اين محور شد، هم اكنون تردد از جاده قديم امكان‌پذير است.
وي با بيان اينكه خوشبختانه اين حادثه هيچ تلفات جاني و مالي نداشته است، گفت: به علت سنگيني ريزش كوه، امكان تردد خودرو‌ها در اين محور وجود ندارد.
رئيس پليس راه ايلام خاطرنشان كرد: هم اكنون راهداري استان با استفاده از تجهيزات كامل در حال بازگشايي اين محور است و قرار است تا يك ساعت ديگر اين راه باز شود ولي تا زمان بازگشايي اين محور، مسير تردد از جاده قديم صالح آباد انجام مي‌شود.
ناصري از رانندگان خواست به علت كوهستاني بودن محورهاي مواصلاتي استان با احتياط رانندگي كرده و از سرعت و سبقت غير مجاز خودداري كنند.


| شناسه مطلب: 57830




اربعين مرز



نظرات کاربران