این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد  تصاویر

این مکان در کربلا سندیت تاریخی ندارد تصاویر

زائرانی که با پای پیاده عازم کربلای معلا شده اند، زیارت برخی از اماکن را در برنامه های خود قرار می دهند، و این در حالی است که این مکان ها سندیت تاریخی ندارند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، يكي از مكان‌هايي كه در كربلا مورد زيارت زائران قرار مي‌گيرد، مقام صاحب‌زمان عجل الله تعالي فرجه است، اين مقام در منطقه «باب السلامه» يكي از محلات شهر مقدس كربلا، سمت چپ رودخانه حسينيه و در ورودي شهر از طرف بغداد قرار دارد.
مقام حضرت مهدي عج الله تعالي فرجه كه از سمت جلو بر خيابان سدره واقع شده است و اين خيابان به شمال حرم مطهر امام حسين عليه السلام منتهي مي گردد، حدود 650 متر با حرم فاصله دارد و در كتابهاي تاريخي به ويژه كتابهايي كه به تاريخ شهر كربلا پرداخته اند، هيچ سندي براي آن وجود ندارد.
در كتابهاي جديد نيز توضيحاتي مختصر درباره اين مقام ديده مي شود. عمر اين مقام بيش از 150 سال نيست و بهترين سند آن سخن «شيخ عباس قمي» است كه مي گويد: «من نتوانستم اطلاعاتي درباره مقام صاحب الزمان عجل الله تعالي فرجه به دست آورم».


| شناسه مطلب: 57861




كربلا اربعين



نظرات کاربران