حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی حضور اهل سنت ایران در سیل زایران  اربعین حسینی

حضور اهل سنت ایران در سیل زایران اربعین حسینی

برای اولین بار یک هیات از اهل سنت ایران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، روز شنبه وارد نجف اشرف شد.حالا این هیات قرار است پیاده از نجف راهی کربلای معلی شود و به نوشته «الفرات نیوز» این اولین هیات اهل سنت از ایران است که در مراسم اربعین حسینی شرکت می کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مسئول اين هيات گفته كه در آغاز اين سفر ابتدا به حرم مطهر امام خميني(ره) رفتيم و از آنجا راهي نجف شديم.
حالا اين هيات قرار است پياده از نجف راهي كربلاي معلي شود و به نوشته «الفرات نيوز» اين اولين هيات اهل سنت از ايران است كه در مراسم اربعين حسيني شركت مي كند.
اين هيات شامل گروهي از شخصيت هاي روحاني، فعالان اجتماعي، فرهنگي ، ورزشي، ادبي و نيز خيريني از اهالي سيستان و بلوچستان و گلستان ايران هستند كه با موج عاشقان ولايت همراه شده و به سوي كربلا گام بر مي دارند.
آنها در پاسخ به خبرنگاران عراقي گفته اند كه هدف از سفر به عراق و شركت در اربعين حسيني ابراز دوستي و عشق به اهل بيت (ع) از سوي اهل سنت و نيز تحكيم حلقه هاي وحدت ميان مسلمين است.
يكي از آنان گفته كه ما قصد داريم همراه با برادران شيعه،پيام جهاني امام حسين (ع) را به جهانيان از همه ملت ها و اديان و مذاهب ابلاغ كنيم.
اربعين صحنه وصل همه است و به گفته برخي ها سفينه نجات امام حسين(ع) براي همه مسلمانان و حتي ساير اديان و مذاهب جا دارد.
هم اكنون مسيحيان و ايزدي ها در طول جاده بغداد - كربلا چندين خيمه پذيرايي و خدمت رساني برپا كرده اند و شده اند خدام الحسين!


| شناسه مطلب: 57970




اهل تسنن اربعين



نظرات کاربران