حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر

حضور گسترده زایران در نمازهای جماعت تصاویر

اهتمام امام حسین علیه السلام به برپایی نماز اول وقت در روز عاشورا، درسی است برای موکب داران حسینی که با شنیدن صدای اذان، شرایط برپایی نماز را برای زائران حسینی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، درباره خواندن نماز در اول وقت، آثار و ثواب هاي زيادي قرار داده شده است؛ مانند: دو برابر شدن ثواب نماز، مورد محبت الاهي قرار گرفتن و ... .
علما هم با توجه به همين موضوع، مردم را سفارش به انجام نماز در اول وقت نموده و آن را از اصول مهمّ سير و سلوك و قُرب به سوي خدا و كمال انساني دانسته اند.
امام حسين عليه السلام در روز عاشورا نماز را اول وقت اقامه فرمودند و اين درسي است براي موكب داران حسيني كه با شنيدن صداي اذان، شرايط برپايي نماز را براي زائران حسيني فراهم كرده و آنان را به اقامه نماز اول وقت دعوت كنند.


| شناسه مطلب: 57987




كربلا اربعين



نظرات کاربران