تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا

تصاویری از تبلور عشق و معرفت در حرم سیدالشهدا

حرکت عظیم زائران حسینی در اربعین آن حضرت تنها یک حرکت نمادین برای توجه رسانه های استکباری و ابرقدرتان پوشالی نیست، بلکه حرکتی استوار است که نفس دشمنان اسلام را در سینه حبس می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، حضور پرشور زائراني كه از نقاط مختلف كشور عراق و ديگر كشورها براي درك زيارتي اربعين حضرت سيدالشهدا عليه السلام در كربلا حضور دارند به اندازه اي پرشور و بي سابقه است كه رسانه هاي بيگانه همواره به عظمت آن اعتراف كرده اند.
عزاداران حسيني كه با توجه به همه تهديدهاي گروه هاي تروريستي و تكفيري و سختي هاي راه عازم حرم مطهر امام حسين عليه السلام شده اند، به جهانيان اعلام مي كنند كه تا شيعه زنده است و محبت اهل بيت عليهم السلام جريان دارد، اجازه هيچگونه هتك حرمت به اماكن مقدسه را به هيچ احدي نخواهند داد.
هرچند رسانه هاي غربي كه در برابر راهپيمايي عظيم و باشكوه اربعين حسيني تا مدت ها قفل سكوت بر دهان زده بودند و از سال گذشته به بهانه تحركات و تهديدهاي گروه هاي تروريستي همچون داعش، لب به اعتراف گشوده اند، اما بايد بدانند كه اين اعتراف هم براي بي اثر خواندن نقش خود در حمايت از گروه هاي تكفيري است.
جهانيان دانسته اند كه حركت عظيم زائران اباعبدالله الحسين عليه السلام در اربعين آن حضرت تنها يك حركت نمادين براي توجه رسانه هاي استكباري و ابرقدرتان پوشالي نيست، بلكه حركتي استوار است كه نفس دشمنان اسلام را در سينه حبس مي كند.
آري!! زائران حسيني به كربلا آمده اند تا با لبيك به اباعبدالله الحسين عليه السلام اعلام كنند كه اي امام مظلوم اگرچه در حادثه عاشورا تنها ماندي و مظلومانه به شهادت رسيدي، اما امروز شيعيان و محبان تو زنده و بصير هستند و تا پاي جان در برابر دشمنان ايستاده اند و از حريم ولايت تا آخرين قطره خونشان دفاع مي كنند.


| شناسه مطلب: 57994




كربلا اربعين



نظرات کاربران