صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان

صدورآنی روادید برای زائران کربلا در بستان

با تمهیدات اتخاذ شده از سوی فرمانداری دشت آزادگان روادید در شهر بستان در 30کیلومتری پایانه مرزی چذابه در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود.

فرماندار دشت آزادگان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت:به منظور سرعت بخشيدن به روند خروج زائران از مرز چذابه و اتخاذ تمهيدات لازم صدور رواديد براي زائران كربلاي معلي در شهر بستان آني شده است.
جاسم مجيدي پور افزود:از آنجا كه برخي زائران كربلا بدون دريافت رواديد به استان خوزستان سفر كرده اند لذا به منظور تسريع در خروج آنها از مرز و شركت در همايش بزرگ اربعين تنها مركز صدور رواديد در شهر بستان با همكاري مقامات عراقي روند صدور رواديد را سرعت بخشيده است.
وي اظهار كرد:علاوه بر مركز صدور رواديد در شهر بستان در شهر سوسنگرد نيز مركز صدور رواديد در روزهاي باقي مانده به اربعين صدور رواديد را سرعت بخشيده است.
فرماندار دشت آزادگان همچنين گفت:روند خروج زائران از مرز چذابه به صورت روان در حال انجام است و خروج زائران تنها با گذرنامه معتبر و رواديد امكانپذير مي باشد.
مجيدي پور گفت:تاكنون بالغ بر 400 هزار زائر كربلاي معلي از پايانه مرزي چذابه راهي نجف اشرف و كربلاي معلي شده اند.
در شهرهاي اهواز و خرمشهر نيز صدور رواديد به صورت شبانه روزي انجام مي شود.
مرز چذابه در 110 كيلومتري شمال غرب اهواز مركز استان خوزستان واقع است.


| شناسه مطلب: 58014




اربعين مرز



نظرات کاربران