آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست

آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن عید بزرگی برای ملت ماست

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این مطلب که فردا برای ما عید بزرگی است، گفتند: باید راهپیمایی با شور و خروش و دشمن شکنی داشته باشیم و هم خود حضور پیدا کرده و هم دیگران را به حضور در آن دعوت نماییم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،حضرت آيت الله نوري همداني پيش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر، اظهار داشتند: 22 بهمن، روز بسيار بزرگي است و بايد در راهپيمايي آن شركت كرد.
ايشان با بيان اين مطلب كه انقلاب اسلامي ايران از سوي فقيهي با مزايا، ويژگي ها و خصوصيات خاص انجام شد، ابراز داشتند: ايشان گرم ترين و سازنده ترين كرسي تدريس را در حوزه علميه قم داشته و با نبوغ خود توانستند اين حكومت را به وجود آورند.
اين مرجع تقليد خاطرنشان ساختند: استكبار ستيزي، صهيونيسم ستيزي، توجه به مردم و ... از جمله اهداف امام راحل(ره) در انقلاب اسلامي بوده است.
حضرت آيت الله نوري همداني با بيان اين مطلب كه فردا براي ما عيد بزرگي است، تصريح كردند: بايد راهپيمايي با شور ، خروش و دشمن شكني داشته باشيم و هم خود حضور پيدا كرده و هم ديگران را به حضور در آن دعوت نماييم.


| شناسه مطلب: 59516




نوري همداني



نظرات کاربران