نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود

نماینده بعثـه کربلا: سفر به عتبات باید با تحول همراه شود

حجت الاسلام و المسلمین بهجتی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، در نشست روحانیون و مداحان کاروان های زائران در سالن اجتماعات بعثه کربلا گفت: تحول و تغییر باید دست آورد سفر زائران به عتبات باشد و روحانیون می توانند نقش موثری در این راستا داشته باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا بيان مسايل اخلاقي، ديني و مذهبي و همچنين سيره و روش زندگي ائمه را براي زائران ضروري دانست و گفت: گفت اين سفر بايد سفري باشد كه زائر متحول شود ، اشك با معرفت زمينه مناسبي براي تحول است.
حجت الاسلام و المسلمين بهجتي گفت: زائر نيازمند است است هر چندعلاقه مند است اما نيازمند است كه از جنبه هاي مختلف اجتماعي، اخلاقي، احكام و خانوادگي مسائل برايش تبين شود.
نماينده بعثه كربلا افزود: اين سفر سفر نوراني است، زائر به سفر نور آمده تا از درياي نور و معرفت امامان و ائمه بهره مند شود، لذا ما بايد او را ياري كنيم تا كسب فيض كند و يادآوري كنيم كه به زيارت كسي آمده ايم كه حق الناس را جدي گرفته است، به زيارت عبد خدا آمده ايم كه شب عاشورا اعلام كرد كه هر كس حق الناس دارد در ميدان نماند.
حجت الاسلام بهجتي گفت: سخنان روحانيان و مسوولان فرهنگي كاروان ها بايد عاملي براي تغيير احتمالي در زائران باشد و به ائمه نزديگتر شويم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري ابراز اطمينان داد كه با سخنان پندآموز ، دلسوزانه و مستند و قوي مي توان به تحول كه هدف اصلي سفرهاي زيارتي بايد باشد، برسيم.
حجت الاسلام بهجتي در ادامه با بيان فرازهاي حديثي از سيدالشهدا، گفت: حضرت سيدالشهدا مي فرمايند شيعه ما سالم است، قلب و جان روحش از ناخالصي پاك است و بدخواه ديگران نيست و همواره خيرخواه ديگران است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين بهجتي به سوالات روحانيون و مداحان حاضر در جلسه پاسخ گفت.
گردهمايي و جلسه روحانيون و مداحان كاروان هاي عتبات كه به كربلا مشرف مي شوند در روزهاي فرد هفته در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار مي شود.




نظرات کاربران