گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا

گزارشی از وضعیت تبلیغات هنری هتل های ایرانی در کربلا

بخش تبلیغات و هنری بعثه مقام معظم رهبری در عراق ساخت تمامی ماکت ها و بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی هتل های زائران ایرانی را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج، اقاي حسن شده از جمله كارشناسان بخش تبليغات هنري بعثه است كه اين روزها در كربلاي معلا استقرار يافته و محيط اقامتگاه هاي زائران را با فضاي معنوي طراحي مي كند.
وي در اين زمينه مي گويد: مسووليت ساخت دكورهاي مناسبتي خاص در سالن اجتماعات و لابي هتل هاي محل استقرار بعثه و ستاد و همچنين توليد تابلوهاي اطلاع رساني و تبليغاتي در تمامي هتل هاي محل استقرار زائران ايراني در كربلاي معلا، نجف اشرف و كاظمين بر عهده بخش تبليغات هنري است.
شده افزود: طراحي و چاپ پوسترهاي مناسبتي و ارشادي و اطلاع رساني جهت توزيع در تمامي هتل هاي محل استقرار زائران ايراني در كربلا، نجف و كاظمين نيز از جمله ديگر فعاليت هاي بخش تبليغات و هنري بعثه مقام معظم رهبري در عراق است.
وي از ساخت تابلوهاي ديواري و روميزي براي اطلاع رساني از جمله تابلوي ويژه پاسخگويي به مسايل شرعي و تابلوهاي سردر اتاق هاي محل كار اعضاي بعثه و راهنمايي بعثه، ستاد و حج و زيارت، درمانگاههاي هلال احمر و مدارس ايراني نيز به عنوان بخش ديگري از فعاليت هاي اين حوزه نام برد.




نظرات کاربران