اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا

اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا

در حاشیه دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن، مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت و تدریس قرآن به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطا شد.

به گزارش ايكنا در مراسم اختتاميه بخش علمي دوازدهمين نشست استادان، قاريان، مبتهلان و گروه‌هاي تواشيح كشور كه عصر امروز، نهم ارديبهشت ماه در مجتمع امام خميني(ره) برگزار شد، مدرك افتخاري درجه يك و دو قرائت و تدريس قرآن به شهداي قرآني فاجعه منا اختصاص يافت.
براساس اين گزارش، در اين مراسم كه با حضور خانواده قرآنيان مهاجر الي الله برگزار شد؛ پس از تجليل از خانواده شهداي قرآني فاجعه منا، مدرك افتخاري درجه يك قرائت به زنده ياد حسن دانش و زنده ياد محسن حاجي حسني كارگر كه در فاجعه منا به شهادت رسيدند اعطا شد.
همچنين، در اين مراسم مدرك افتخاري استاد قرائت قرآن كريم به شهيد حسن دانش، شهيد محسن حاجي حسني كارگر و زنده ياد حميدرضا عباسي كه سال گذشته در سانحه تصادف جان خود را از دست داد؛ اعطا شد.
بنابراين گزارش، مدرك افتخاري مدرس قرائت قرآن ـ گرايش تجويد و قرائات نيز در اين مراسم به مرحوم استاد ابوالفضل علامي، از اساتيد به‌نام قرائت قرآن جمهوري اسلامي ايران اعطا شد.
در بخش ديگري از اين مراسم، مدرك افتخاري قاري ممتاز جمهوري اسلامي ايران به شهيد محمدسعيد سعيدي زاده، شهيد امين باوي و شهيد فواد مشعلي، از اعضاي گروه تواشيح باقرالعلوم(ع) كه در فاجعه منا جان خود را از دست دادند، اعطا شد.


| شناسه مطلب: 61078




قرآن منا



نظرات کاربران