الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است

الازهر؛ زیارت قبور، سنت نبوی است

الازهر مصر اعلام کرد: زیارت قبور یکی از سنت‌های نبوی است و پیامبر فرموده اند به زیارت قبور بروید چون آخرت را به یاد شما می‌آورد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شوراي فتواي مجمع بحوث اسلامي الازهر در پاسخ به سوالي اعلام كرد: زيارت قبور يكي از سنت هاي نبوي است و پيامبر فرموده اند به زيارت قبور برويد چون آخرت را به ياد شما مي آورد.
مجمع بحوث اسلامي الازهر ادامه داده است: يكي از آداب ثابت شده در سنت نبوي براي زيارت قبور اين است كه خطاب به اهل قبور گفته شود السلام عليكم دار قوم مومنين و انا ان شاءالله بكم لاحقون .
در ادامه اين استفتا تاكيد شده است: قرار دادن گياه بر روي قبور نيز از سنن نبوي است و ابن عباس نقل كرده پيامبر از مكاني مي گذشتند و ناله دو مرده از داخل قبر مي آمد پس ايشان شاخه خرمايي خواستند و آن را دو قسمت كرده و روي هر يك از آن دو قبر نهادند تا عذاب شان كم شود.
گفتني است برخلاف وهابيون كه زيارت قبور را بدعت مي دانند اهل سنت اين كار را مستحب مي دانند.


| شناسه مطلب: 61091




زيارت



نظرات کاربران