سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است

سازمان هواپیمایی: همه پروازها به جز برنامه های حج و زیارت به بغداد برقرار است

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با وجود لغو همه پروازهای سازمان حج و زیارت به مقصد بغداد و انتقال آن به نجف، پرواز سایر شرکت ها به بغداد برقرار است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رضا جعفرزاده روز يكشنبه افزود: انتقال پروازهاي عتبات از بغداد به نجف با درخواست سازمان حج و زيارت بوده و پرواز ساير شركت هاي هواپيمايي ايران به مقصد بغداد برقرار است.
وي، هدف از انتقال همه پروازهاي سازمان حج و زيارت از بغداد به نجف را تسهيل اعزام زائران عتبات عاليات بيان كرد و افزود: ساير پروازهاي برنامه‌اي و فوق‌العاده شركت هاي هوايي ايران به مقصد بغداد طبق برنامه انجام مي‌شود.
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي يادآورشد: هم اكنون 6 شركت هواپيمايي مجوز پرواز به فرودگاه بغداد دارند.
رئيس سازمان حج و زيارت دليل لغو پروازها به بغداد را پيشگيري از ايجاد مشكل و رفع نگراني زائران به دليل تظاهرات در بغداد در روز گذشته(شنبه) و وارد آمدن خسارت به برخي اماكن اين شهر، اعلام كرده است.
سعيد اوحدي افزود: با توجه به ايام سوگواري شهادت امام موسي كاظم(ع) و ممنوعيت تردد كاروان ها به كاظمين، كاروان هاي سازمان حج پس از ايام سوگواري براي زيارت به كاظمين اعزام خواهند شد.
وي به مشتاقان زيارت عتبات توصيه كرد، با توجه به اينكه تنها كاروان هاي زير نظر سازمان حج و زيارت و داراي مجوز از اين سازمان داراي قرارداد تأمين امنيت با دولت عراق و پوشش امنيتي هستند، از سفر به عراق با كاروان هاي غيرمجاز خودداري كنند.
ساليانه بيش از يك ميليون و 500 هزار نفر زائر ايراني براي زيارت عتبات عاليات عازم كشور عراق مي شوند كه بخشي از اين زائران با پروازهاي 6 شركت هواپيمايي ايراني به شهرهاي بغداد يا نجف مي روند.


| شناسه مطلب: 61107




هواپيمايي



نظرات کاربران