حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر

حال و هوای حرم رضوی درمیلاد امام زمان(عج) به روایت تصویر

جشن شب میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، منجی عالم بشریت، حضرت صاحب العصر و الزمان(ع) در حرم رضوی برگزار شد. تمام خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی نیز در این شب آذین بندی شده بود و ایستگاه صلواتی جواد الائمه(ع) واقع در ورودی باب الجواد(ع) با غذای گرم از زائران و مجاوران پذیرایی می کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در تمامي معابر و خيابانهاي سطح شهر نيز ايستگاههاي صلواتي با شيريني – بستني و شربت و گاهي با غذاي گرم از مردم پذيرايي مي كردند.آيت الله سيد احمد علم الهدي، نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي و امام جمعه مشهدمقدس طي سخناني در اين مراسم، گفت: ارادت به امام زمان(عج) در دو حوزه وجود دارد كه اولين آن دلدادگي و احساس عشق به امام زمان(عج) و ديگري در انديشه و عقل است.
وي تصريح كرد: اين احساس عشق و دلدادگي زماني براي انسان سبب كمال و سعادت مي شود كه با عقل آميخته شود.
آيت الله علم الهدي با استناد به آيات كلام الله مجيد گفت: خداي متعال در تمام كتب آسماني اين انديشه كه وارثان زمين بندگان صالح خدا هستند، را مطرح داده است.
حضور هزاران زائر ايراني و خارجي، آذين بندي و چراغاني صحن و سراي رضوي، توزيع شيريني و شربت، شعر خواني و مديحه سرايي، از جمله جلوه هاي جشن شب نيمه شعبان بود كه در جاي جاي حرم مطهر رضوي مشاهده مي شد.
بر اساس اين گزارش، ويژه برنامه شب ميلاد امام زمان(عج) پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور جمع كثيري از مشتاقان خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز شد و تا ساعت 22:30 ادامه داشت.
در اين مراسم كه در رواق امام خميني(ره) برگزار شد، علاوه بر سخنراني آيت الله علم الهدي ذاكران اهل بيت اطهار(ع) به مديحه سرائي و مولودي خواني پرداختند.


| شناسه مطلب: 61490




آستان قدس مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران