حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است

حجت الاسلام و المسلمین قادری: تهذیب و تزکیه نفس از واجبات مسلم است

حجت الاسلام و المسلمین قادری سخنران بعثه مقام معظم رهبری در حرم سیداشهدا (علیه السلام) در جمع صدها تن از زائران اباعبدالله الحسین به تبیین راهکارهای تهذیب و تزکیه نفس پرداخت و با اشاره به تحول وهب، حر و زهیر گفت:تهذیب نفس از واجبات مسلم و قطعی است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلا، حجت الاسلام و المسلمين قادري از اساتيد حوزه و دانشگاه در اين مراسم كه با حضور حجت الاسلام و المسلمين بهجتي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد، گفت: به پنج دليل قراني يكي از واجبات مسلم و قطعي تهذيب و تزكيه نفس است و هيچ واجبي در طراز آن وجود ندارد.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در گام نخست مطالعه كتب عرفاني چون معراج السعاده، رساله لقاءالله و شرح اربعين حضرت امام را بعنوان راهكارتهذيب نفس دانست.
حجت الاسلام و المسلمين قادري روبرو شدن با صاحب نفس و صاحب دل را دومين راهكار تذهيب نفس معرفي كرد و گفت اين راهكار به سرعت جواب خواهد داد و آدمي را متحول مي كند.
اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: راز تحول وهب، زهير و حر توفيق روبرو شدن با صاحب دل و صاحب نفسي چون سيدالشهدا عليه السلام است.
در ادامه اين مراسم حاج سادات رضوي از مداحال اهل بيت (عليه السلام) به مديحه سرايي در وصف اهل بيت (عليهم السلام) پرداخت.
سخنراني و مداحي هر روز پس از نماز صبح و قرائت زيارت عاشورا در حرم مطهر سيدالشهدا (عليه السلام) به همت بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار مي شود.
سخنراني و مداحي در سرداب حرم حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) نيز از ديگر برنامه هاي بعثه دركربلاست كه هر روز پس از نماز عشا با استقبال چشمگير زائران برگزار مي شود.
روايت مصور روز عاشورا در خيمه گاه امام حسين (عليه السلام) نيز علاقه مندان بسياري دارد كه هر روز عصر در خيمه گاه امام حسين (عليه السلام) برگزار مي گردد.
دعاي كميل و ندبه نيز هر هفته شب و روز جمعه در خيمه گاه اهل بيت (عليهم السلام) با حضور مشتاقان قرائت مي شود.


| شناسه مطلب: 61567




زائران حرم سخنران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران