بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان

بسته های سفر به عتبات در قیمت های مختلف ویژه ماه رمضان

مدیرعامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی گفت: برای ماه رمضان بسته های سفر به عتبات عالیات در قالب قیمت های مختلف طراحی شده است.

بسته هاي سفر به عتبات در قيمت هاي مختلف ويژه ماه رمضانناصر خدرنژاد در گفت وگو با خبرنگار جامعه ميزان در پاسخ به اين سوال كه آيا براي ايام ماه رمضان سفرهاي ارزان قيمت به عتبات عاليات طراحي شده است، اظهاركرد: تمام تمهيدات براي طراحي سفر به عتبات در قالب گروه هاي قيمتي مختلف انجام شده است.
وي افزود: سفرهاي عتبات در ماه رمضان در بسته هاي 7 روز، 14 روز و 21 روز طراحي شده است و افراد مي توانند با مراجعه به سايت شمسا برنامه زمانبندي را مراجعه كنند.
مديرعامل شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي سراسر ايران(شمسا) ادامه داد: تا ساعاتي ديگر جزييات سفرها با قيمت آن بر روي سايت جهت مشاهده قرار مي گيرد.
وي گفت: در ايام ماه رمضان هزينه سفر به عتبات عاليات ارزان تر نسبت به ساير ماه هاي سال است و افراد مي توانند از سفر با هزينه كمتري بهره مند شوند.


| شناسه مطلب: 61610




عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران