برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو

برگزاری نمایشگاه عکس در ایستگاه مترو

به مناسبت عید سعید قربان نمایشگاه عکسی از برگزاری دعای عرفه در صحرای عرفات و مناسک حج در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) تهران برگزار شد.

همزمان با طنين آواي روح بخش دعاي عرفه در مصلاي تهران و به مناسبت عيد سعيد قربان نمايشگاه عكسي از برگزاري دعاي عرفه در صحراي عرفات و مناسك حج در مترو گالري ايستگاه شهيد بهشتي(ره) تهران برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين نمايشگاه كه به همت روابط عمومي بعثه مقام معظم رهبري و مشاركت فرهنگسراي مترو برپا شده است.
در اين نمايشگاه تعداد 30 عكس در ابعاد 70*50 در معرض ديد عموم شهروندان قرار گرفته است.علاقه مندان مي توانند تا عيد سعيد غدير خم از ساعت 6 صبح تا 22 شب از اين نمايشگاه بازديد كنند.




نظرات کاربران