​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد ​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد

​نماز باران در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اقامه شد

مردم فارس و شهر شیراز که به دنبال عدم بارش باران در شال جاری با مشکلات عدیده‌ای به خصوص در بخش کشاورزی استان مواجه شده‌اند، امروز دوشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نماز طلب باران را اقامه کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، به‌ دليل كاهش شديد ميزان بارندگي‌ رحمت الهي در سال جاري و به دنبال دعوت علما و روحانيون استان فارس و شهر شيراز، نماز باران با حضور مردم مومن و متدين شيراز و فارس و به امامت نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در صحن حرم احمدي و محمدي(ع) اقامه شد.
آيت‌الله اسدالله ايماني، در خطبه‌هاي اين نماز گفت:‌ با گذشت چهار ماه از ايام و سال زراعي متاسفانه شاهد خشكسالي و عدم نزول رحمت الهي در استان هستيم و امروز نياز مردم و كشاورزان به لطف الهي و نزول باران رحمت، قابل انكار نبوده و نيست.
وي افزود: كاهش بارندگي زندگي همه مردم خصوصا كشاورزان را با دشواري‌هايي مواجه كرده و مي‌كند.
نماينده ولي فقيه در استان فارس با بيان اينكه خشكسالي‌هاي يك دهه گذشته، تاثيرات منفي زيادي بر تالاب‌ها و روان‌آب‌ها داشته است، گفت: بارش رحمت الهي مي‌تواند همه اين مشكلات را مرتفع كند.
امام جمعه شيراز بيان كرد: اقامه نماز طلب باران يك دستور و سنت و تكليف است و ما مأمور به تكليف هستم اما مأمور به نتيجه نيستيم چرا كه نتيجه دست ما نيست.


| شناسه مطلب: 65846




نماز شيراز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران