اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود

اگر دانشجویان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جلسه هم اندیشی دانشجویان با بیان اینکه اگر دقت و درنگ نکنیم و دانشجویان و صاحبان قلم و بیان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تکرار می شود گفت: اگر بصیرت را افزایش دهیم در جنگ امروز که همان جنگ اقتصادی و جنگ نرم است موفق می شویم.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جلسه هم انديشي دانشجويان كه در سالن اجتماعات دفتر بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد ولايت را نعمتي بزرگ خواند و گفت: از نعمتهايي كه خداوند برمردم منت نهاده است مسئله رهبري و ولايت است.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: در دين، اصلي مهمتر از ولايت وجود ندارد و ولايت است كه اجراي دين را اهتمام مي بخشد و به طور همه جانبه ارزشهاي ديني را در جامعه حاكم مي كند.
وي اقتدار و امنيت در كشور ايران اسلامي را مرهون رهبري هاي حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري دانست و افزود: امروز انديشه هاي حضرت امام، به بركت رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري در حال اوج گرفتن است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني خاطرنشان كرد: بايد قدر نعمت ولايت را بدانيم زيرا اين همدلي،امنيت و اقتدار كشور به بركت وجود ولايت فقيه است و براي زائران نيز اين مسايل را توضيح دهيم.
وي عامل شهادت امام حسين(ع) در حادثه كربلا را بي بصيرتي دانست و گفت: در حادثه كربلا مسلمان زياد بود اما بصيرت نبود.
حجت الاسلام والمسلمين روحاني از علل به وجود آمدن حادثه عاشورا را بي تفاوتي، جمود، بي بصيرتي و ولايت گريزي مسلمانان ذكر كرد و گفت: هر كس ولايتمدار باشد در اعلي عليين قرار مي گيرد، همان طور كه حبيب بن مظاهر و حر بن يزيد رياحي ولايتمدار شدند و در تاريخ نيز ماندگار گشتند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري وحدت، بصيرت و هوشياري را در سايه ولايت پذيري كليد نصرت و پيروزي مسلمانان در رويارويي با دنياي كفر و استكبار جهاني ارزيابي كرد و گفت: مسلمان بايد با علم و آگاهي و اتكا به پروردگار متعال در سايه ولايت فقيه مراقب توطئه هاي دشمنان جهان اسلام باشند.
وي هويت‌زدايي و استحاله فرهنگي نسل جوان و تحصيل‌كرده را هدف اصلي دشمنان و رسانه‌هاي وابسته به استكبار جهاني دانست و گفت: دشمنان براي براندازي انقلاب اسلامي ايران سرمايه‌گذاري كلاني بر روي نسل جوان جامعه گذاشته‌اند تا آنان را از مكتب و معارف اسلامي و شيعي بيگانه كنند.
حجت الاسلام والمسلمين روحاني جنگ كربلا را فقط محدود به حادثه عاشورا ندانست و خاطر نشان كرد: كل ارض كربلا، پيامي است كه از روح قران و اسلام گرفته شده است و مربوط به امروز و فردا نيز نبوده و هر روز داريم امتحان مي دهيم كه بايد مراقب باشيم درست از بوته آزمايش بيرون بياييم.
وي با بيان اينكه اگر دقت و درنگ نكنيم و دانشجويان و صاحبان قلم و بيان در صحنه نباشند همان اتفاقات عاشورا تكرار مي شود گفت: اگر بصيرت را افزايش دهيم در جنگ امروز كه همان جنگ اقتصادي و جنگ نرم است موفق مي شويم.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: شرايط امروز ما در غربت اسلام مثل زمان عاشوراست و رسالت شما دانشگاهيان بسيار سنگين است و اگر تحت سرپرستي ولي فقيه باشيم به مشكل برنخواهيم خورد.  




نظرات کاربران