مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد

مسئول حرم حضرت زینب:عتبات مقدسه نقش بزرگی درمبارزه با افراطی‌گری دارد

"محسن حرب" مسئول حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه تاکید کرد: عتبات مقدسه نقش بزرگ و فعالی در مبارزه با افراطی گری امت اسلامی دارد و یک منبر عمومی برای مردم و به ویژه مسلمین است و تلاش می کند تا این نقش بزرگتر و قوی تر شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، "محسن حرب" مسئول حرم مطهر حضرت زينب (سلام الله عليها) در سوريه در حاشيه دومين همايش عتبات مقدسه در آستان مقدس حسيني تاكيد كرد: عتبات مقدسه نقش بزرگ و فعالي در مبارزه با افراطي گري كه امت اسلامي دارد و يك منبر عمومي براي مردم و به ويژه مسلمين است و تلاش مي كند تا اين نقش بزرگتر و قوي تر شود.
حرب گفت: وجود همايشي كه عتبات مقدسه در جهان اسلام را يك جا جمع كند، از ديرباز آرزوي ما بوده است تا در جهت خدمت زائرين و ارتقاي خدمات در بالاترين سطح، بين عتبات ارتباط حاصل شود و تجربيات رد و بدل شود.
وي در خصوص پروژه هاي خدماتي آستان مقدس حسيني گفت: اين پروژه ها بسيار بزرگ و عظيم است و براي آستان مقدس حسيني عجيب نيست چرا كه صاحب آن امام حسين (عليه السلام) است. حرب هم چنين افزود: اين پروژه ها با زيبايي، نظم بالا و سيستماتيك بودن و خدماتي كه به زائرين ارائه مي دهد، هوش را از سر من برده است.
شيخ نبيل الحلباوي امام جماعت حرم حضرت رقيه (سلام الله عليها) هم گفت: ما با اقتدا به اهل البيت (عليهم السلام) تلاش مي كنيم تا به تمامي مسلمانان و بلكه به تمامي بشريت خدمت كنيم.
وي افزود: هدف نشست عتبات مقدسه، خدمت به تمامي مسلمين و بشريت است؛ چرا كه آن تفكر اسلام ناب و توحيدي را مي گستراند همچنانكه پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله وسلم) و اهل البيت (عليهم السلام) به آن دعوت مي كردند؛ به همين دليل اين همايش بسيار اهميت است.
شايان ذكر است كه فعاليت هاي اين همايش از چهارشنبه گذشته با شعار "حقوق زائرين امانتي است بر گردن ما" در صحن شريف امام حسين (ع) آغاز به كار كرد.




نظرات کاربران