حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

تولیت مسجد کوفه با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و زیارت این مضجع شریف، با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي در ديدارسيد محمد مجيد موسوي توليت مسجد كوفه كه در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: به بركت و عنايات خداوند و امام زمان عليه السلام و وجود رهبري و مرجعيت شيعه، ارتباط ومودت بين مردم ايران و عراق نسبت به گذشته بيشتر شده و گسترش پيدا كرده است.
امام جمعه قم افزود: ارتباط بين ايران و عراق باعث خبر و بركت براي هر دو طرف بوده است و به خصوص با نشست هايي كه توليت هاي اعتاب مقدس داشته اند بركات بيشتري براي زائران عراق و ايران به دنبال خواهد داشت.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، خاطر نشان كرد: كمك به كشور عراق وظيفه ديني ما بوده و باعث افتخار است به اين كشور ومردم اين كشور خدمت كنيم تا بتوانند از دست داعشي هاي و تكفيري ها نجات پيدا كنند.
وي اظهار داشت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، آمادگي دارد كه تجربيات خود را به توليت مسجد كوفه انتقال دهد.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي در ادامه گفت: ارتباط شيعيان ايران و عراق مورد عنايت خداوند و اهل بيت(ع) است و متوليان اماكن مقدس عراق مهمانان و برادران ما هستند و ان شاءالله به زودي شاهد نجات و پيروزي مردم عراق بر عليه دشمنان باشيم.
لازم به ذكر است در ابتداي اين ديدار، سيد محمد مجيد موسوي، توليت مسجد كوفه گفت: اوضاع كشور عراق براي شيعيان و زائرين بعد از سقوط صدام بسيار مناسب شده است و زائران اعتاب مقدس و مسجد كوفه با افزايش چشم گيري مواجه شده است.
وي افزود: تعبد و تهجد در اماكن مقدس وسيله تقرب انسان ها به خداوند است و ما افتخار مي كنيم به زائران اين اماكن به خصوص زائران كشور ايران خدمت رساني كنيم.
توليت مسجد كوفه خاطر نشان كرد: مسجد كوفه پايتخت عدل الهي خواهد شد و ما در توان خودمان به زائران ايراني در اين مكان مقدس خدمت خواهيم كرد و به اين خدمت افتخار مي كنيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران