جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند

جمع زیادی از معلولین و سالمندان کهریزک عازم مشهد مقدس شدند

جمع زیادی از معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک که مشتاق زیارت بارگاه منور ثامن الحجج (ع) بودند . عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش پابگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، بارگاه مطهر و منور امام عاشقان ، علي بن موسي الرضا (ع) ، مشتاقان زيارتش را به حضور پذيرفت.
جمع كثيري از سالمندان و معلولين به همراه تعدادي از منسوبين خود يا مراقبشان راهي اين سفر معنوي شدند تا از فيوضات بيكران عبادت و نيايش در آن بارگاه سراسر نور و رحمت بهره مند شوند.
سياوش دست‌پر نماينده موسسه توانمند سازي بازنشستگان نيروهاي مسلح كه هماهنگ كننده اين سفر معنوي مددجويان آسايشگاه كهريزك است،گفت: بنابر نظر مساعد مقام معظم رهبري ، مقرر شده تمام بازنشستگان و مستمري بگيران نيروهاي مسلح عازم سفر معنوي مشهد مقدس شوند تا به زيارت بارگاه منور ثامن الحجج (ع) نايل آيند.
وي افزود: از اين رو بر آن شديم تا آن دسته از سالمندان و معلوليني كه در اين مركز نگهداري مي شوند وپيشينه نظامي دارند يا از اعضاء خانواده نيروهاي مسلح هستند را مشمول عنايات خاص فرمانده كل قوا نمائيم .
دست‌پر با تقدير از همكاري صميمانه مسئولين آسايشگاه كهريزك تصريح كرد: متأسفانه جمعي از اين افراد كه هم اكنون در كهريزك هستند ، منسوبيني ندارند كه در طول سفر همراهيشان كنند، اما خوشبختانه با مساعدت مسئولين كهريزك جمعي از پرستاران آنها به كاروان زيارتي افزوده شدند تا وظيفه مراقبت و سرويس دهي مناسب به زائرين امام رضا (ع) را به نحو مطلوبي عهده دار شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران