دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها

دعوت سفیر از ایرانیان و زائران عتبات در عراق برای حضور پای صندوق ها

سفیر ایران در عراق، با بیان اینکه دولت ها در ایران مجری سیاست های کلان هستند و ممکن است در شیوه ها و روش ها تفاوت داشته باشند گفت، در سیاست های کلان کشور اعم از سیاسی روابط خارجی و اقتصادی اصول ثابتی داریم. وی از ایرانیان مقیم و زائران عتبات دعوت کرد که روز جمعه پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، «ايرج مسجدي» روز چهارشنبه در كنفرانس خبري در جمع خبرنگاران عراقي، با بيان اينكه انتخابات ايران نماد دمكراسي اسلامي است، مشاركت گسترده اقشار ملت را نشانه مقبوليت روز افزون نظام جمهوري اسلامي ايران در ميان آحاد و اقشار ملت توصيف كرد و گفت: ايران امروز يكي از امن ترين مرزهاي امن منطقه را با وجود پنهاور بودن سرزميني دارد.
وي، در پاسخ به پرسشي در خصوص تاثير انتخابات بر سياست هاي منطقه اي ايران، گفت در مسائل امنيت و سياست خارجي اصول ثابتي داريم كه با انتخابات و تغيير دولت ها تغيير نمي كند و دخالت ديگران نيز در آن تاثيري نخواهد داشت.
سفير ايران در عراق، درباره روابط ايران و عراق نيز گفت: جمهوري اسلامي ايران تمام قد و با تمام توان در كنار ملت و دولت عراق درجنگ عليه تروريسم ايستاده است و به حمايت خود از عراق تا برقراري امنيت كامل در اين كشور ادامه خواهد داد.
مسجدي همچنين درباره دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري در ايران و راي گيري همزمان آن در برخي شهرهاي عراق اشاره كرد و ادامه داد: انتخابات روز جمعه بصورت دقيق و جامع برگزار خواهد شد و شوق و رغبت مردم ايران نيز بسيار بالاست و روز جمعه شاهد حضور اقشار ملت ايران پاي صندوق هاي راي خواهيم بود.
سفير ايران در عراق درباره اخذ آراي ايرانيان در انتخابات رياست جمهوري در عراق نيز گفت كه براي ايرانيان مقيم عراق و زائران عتبات عاليات، 23 صندوق راي در شهرهاي بغداد، كربلا، نجف، كاظمين، سامرا، مرز زرباطيه (مقابل مهران)، بصره ، اربيل و سليمانيه پيش بيني كرده ايم.
مسجدي از زائران و ايرانيان مقيم عراق دعوت كرد كه براي حضور پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.
انتخابات رياست جمهوري ايران 29 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران