حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف

حضور گسترده پای صندوق های رای در نجف

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، راس ساعت 8 صبح امروز جمعه به وقت محلی ( 9 و نیم به وقت تهران) در نجف اشرف آغاز شد و صدها تن از ایرانیان مقیم و زائران برای ریختن آرای خود به صندوق ها، در محل های تعیین شده، حاضر شده اند.

به گزارش ايرنا، زائران ايراني كه طي چند روز گذشته وارد نجف شده اند و نيز ايرانيان مقيم ، از بامداد امروز همزمان با بغداد و 7 استان عراق، در محل سركنسولگري ايران در نجف و 3 صندوق در ديگر نقاط اين شهر، حاضر شدند تا آراي خود را به صندوق هاي راي بياندازند.
سيد عبدالرحيم ساداتي فر سركنسول ايران در نجف، از حضور گسترده زائران و ايرانيان مقيم، از اولين دقايق شروع راي گيري در محل سركنسولگري خبر داد.
ايرانيان مقيم و زائران تا پايان مهلت راي گيري در روز جمعه در 4 شعبه اخذ راي درنجف اشرف آراي خود را به صندوق ها خواهند ريخت.


| شناسه مطلب: 68238




نجف انتخابات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران