امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود

امسال 390 زائر از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام می‌شود

مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری گفت: امسال 390 زائر در قالب 3 کاروان از استان برای برپایی حج تمتع به خانه خدا مشرف می‌شوند.

يوسف آقابزرگي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به تكميل ظرفيت كاروان هاي حج تمتع استان افزود: تاكنون 20 نفر در ليست انتظار ثبت نام كردند، كه در صورت اختصاص كاروان جديد به استان اين گروه اعزام شوند.
وي اظهاركرد: از اين سه كاروان 2 كاروان مدينه قبل و يك كاروان مدينه بعد مي باشد و اعزام زائران از نيمه اول مردادماه انجام مي شود.
وي گفت: براي تشرف به خانه خدا 654 نفر تا 31 تيرماه سال 85 ثبت نام كردند كه اين تعداد براساس اولويت هاي اعلام شده از سوي حج و زيارت به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
آقابزرگي اظهاركرد: متقاضيان اعزام حج تمتع بايد داراي گذرنامه بين المللي تك نفره با تاريخ اعتبار5 اسفندماه 96 باشند.
وي افزود: جلسات آموزشي و انجام آزمايشات و معاينات پزشكي كاروان هاي حج استان از نيمه اول خرداد ماه آغاز شده است.
هم اينك 13 دفتر حج و زيارت در استان چهارمحال وبختياري فعال است.


| شناسه مطلب: 68639




شهركرد حج 96



نظرات کاربران