اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟ اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟

اتباع غیرایرانی چگونه می‌توانند به حج بروند؟

آن دسته از اتباعی که کارت آمایش دارند، برای سفر حج می‌توانند به شکل فردی از کنسولگری پاسپورت و از اداره گذرنامه ویزا بگیرند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين مولوي‌نسب رئيس پليس امنيت عمومي خراسان‌رضوي گفت: با توجه به استقبال و تجربه شيريني كه سال گذشته در اعزام مهاجرين به عتبات عاليات داشتيم، امسال تصميم گرفتيم در ارتباط با موضوع حج نيز اين رايزني را انجام داده و كه خوشبختانه با آن موافقت شد.
وي افزود: اينكه آمار بدهيم چند نفر پيش‌بيني مي‌شود بروند و با چه شرايطي در حيطه فعاليت‌هاي ما نبوده اما كساني كه مي‌خواهند به حج مشرف شوند در ابتدا مدارك خود را بايد تهيه كنند، نكته اينجاست كه آن دسته از اتباعي كه كارت آمايش دارند، براي سفر حج مي‌توانند به شكل فردي از كنسولگري پاسپورت و از اداره گذرنامه ويزا بگيرند اما در هر صورت اخذ گذرنامه به همراه ويزا اصل مهمي است.
مولوي‌نسب ادامه داد: البته تفاوت حج با عتبات عاليات اين بوده كه در سفر اربعين به دارندگان كارت آمايش هم ويزا داده مي‌شد اما در حج اينگونه نبوده و اعزام فقط از طريق گذرنامه صورت مي‌گيرد.
منبع: تسنيم


| شناسه مطلب: 68687




افغانستان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران