زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام

زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: تیم پزشکی هلال برای بررسی بیمارستان‌ها و تجهیزات آنها در مکه و مدینه، 9 شوال 13 تیر ماه به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دكتر سيدعلي مرعشي در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد آخرين اقدامات مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر براي حج امسال، اظهار كرد: پزشكاني كه قرار است معاينه‌كننده حجاج باشند در استان‌هاي مختلف مشخص شده و به كاروان‌ها معرفي شده‌اند. مديران كاروان‌ها نيز از ميان اين پزشكان تعدادي را انتخاب مي‌كنند؛ البته در اين بين انصرافي هم داريم كه مرتب پزشكان جايگزين خواهند شد.
رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در مورد تأمين دارو براي حج امسال نيز گفت: خريد داروها تقريبا انجام شده است و بنا داريم بخشي از داروها از جمله سرم و شربت‌ها را به دليل حجم و وزني كه دارند در عربستان سعودي خريداري كنيم و به دنبال بستن قرارداد با آنها هستيم.
وي اضافه كرد: بيمارستانهاي ما در مكه و مدينه همان ساختمان‌ قبلي است كه قراردادش را امضاء كرده‌ايم و تيم راه‌اندازي بيمارستان براي بررسي‌هاي بيشتر 9 شوال(13 تير ماه) به عربستان اعزام مي‌شوند تا از تاسيسات و تجهيزات بازبيني كنند.
دكتر مرعشي در مورد واكسيناسيون حجاج عنوان كرد: واكسن‌ها به تعداد كافي تهيه شده و پس از تشكيل جلسات كاروان‌ها تا دو هفته مانده به اعزام تزريق خواهند شد.


| شناسه مطلب: 68854




سلامت حج 96



نظرات کاربران