تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد

تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز اعلام شد

تعطیلات عید فطر در عراق پنج روز و با احتساب تعطیلی اول و انتهای هفته جمعاً مردم این کشور 9 روز تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، تعطيلي عيد فطر مردم عراق از روز جمعه گذشته آغاز و تا يكشنبه هفته آينده ادامه دارد. دولت حقوق كارمندان را زودتر از موعد مقرر پرداخت كرده و مردم به دنبال خريد و مسافرت هستند.
بازار عراق اين روزها شلوغ و مملو از جمعيت است و مردم براي خود پوشاك، كيف و كفش تهيه مي‌كنند. تخفيف ويژه و چانه‌زني براي كاهش قيمت‌ها هم همچنان رونق دارد.
در تعطيلي عيد سعيد فطر مردم عراق به ديدوبازديد يكديگر رفته و صله‌رحم به‌جا مي‌آورند. برخي به شمال عراق كه هواي خنك‌تري دارد سفر مي‌كنند، عده‌اي به جمهوري اسلامي ايران مي‌آيند و برخي به شهرهاي زيارتي كربلا، نجف و ... مي‌روند.
در عراق بنا بر اعلام سايت حضرت آيت‌الله‌العظمي سيستاني فردا عيد سعيد فطر است و در كربلا به دليل ازدحام جمعيت نماز عيد در چند نوبت خوانده مي‌شود تا مردم بتوانند به‌راحتي نماز خود را اقامه كنند.
كربلا غرق در شادي و سرور بندگان مؤمن خداست كه يك ماه عبادت و روزه‌داري درهواي گرم بيش از 50 درجه را پشت سر گذاشتند.


| شناسه مطلب: 68905




عيد فطر عراق



نظرات کاربران