نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد

نماز عید سعید فطر در دمشق برگزار شد

نماز عید سعید فطر روز دوشنبه در حرم حضرت زینب(س) در جنوب پایتخت سوریه برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازايرنا، نماز عيد سعيد فطر با حضور شيعيان ساكن دمشق، مناطق اطراف و زائران اماكن مقدسه در مصلاي حرم حضرت زينب(س) برگزار شد.
شيعيان ساكن دمشق و مناطق اطراف آن پس از يك ماه روزه داري و عبادت، نماز عيد سعيد فطر را به امامت آيت الله سيد ابوالفضل طباطبايي اشكذري نماينده رهبرمعظم انقلاب در سوريه اقامه كردند. نمازگزاران پس از اقامه نماز با حضور در گلزار شهداي مدافع حرم به روح شهدا اداي احترام و با قرائت فاتحه و قرآن ياد آن ها را گرامي داشتند.
اهل سنت سوريه روز يكشنبه /ديروز/ نماز عيد فطر را برگزار كردند.
محمود المعراوي قاضي شرعي دمشق، شنبه شب در بيانيه اي اعلام كرد كه از نظر شرعي ثابت شده است كه يكشنبه 25 ژوئن سال 2017 نخستين روز از ماه شوال 1438 و روز عيد فطر است. ماه رمضان در سوريه از روز شنبه ششم خردادماه آغاز شده بود.
تعطيلات رسمي عيد فطر در سوريه سه روز است.


| شناسه مطلب: 68923




دمشق نماز عيد فطر



نظرات کاربران