احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت

احداث صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین در دستور کار قرار گرفت

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز طرح صحن صاحب‌الزمان (عج) در کاظمین خبر داد و گفت: طرح توسعه سامرا نیز در شعاع ۳۰۰ متری حرمین اجرا می‌شود.

به گزار ش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، حسن پلارك در مراسم امضاي تفاهم نامه با وزارت جهاد كشاورزي، ضمن تبريك فرا رسيدن عيد سعيد فطر افزود: خدمت به اهل بيت لياقت و توفيق مي‌خواهد و وزارت جهاد كشاورزي يك وزارتخانه جهادي است كه مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري، مديريت جهادي در آن سبب موفيتهاي بسياري شده است.
وي نبود روحيه جهادي را از عوامل عدم توفيق برخي دستگاه‌ها دانست و ادامه داد: وزارت جهاد كشاورزي به صورت اعتقادي به عرصه بازسازي عتبات وارد شده است و پس از حادثه تلخ سامرا، اين وزارتخانه نخستين دستگاهي بود كه هزينه‌هاي بازسازي داخل حرم امامين عسكريين (ع) را پذيرفت و پيشقدم بازسازي شد.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات خاطرنشان كرد: ستاد بازسازي عتبات عاليات تنها هماهنگ كننده و ساماندهي كمك‌هاي مردمي را بر عهده دارد و خودش منابعي در اختيار ندارد.
وي اضافه كرد: بايد اعتاب مقدسه را شايسته ائمه معصومين و زائران اهل بيت آماده كنيم تا پاسخگوي نياز روزافزون زائران باشد كه در جميعتهاي چند ميليوني راهي عتبات مي‌شوند.
پلارك گفت: صحن حضرت زهرا (س) به عنوان نخستين طرح توسعه ستاد در نجف اشرف به شمار مي‌رود كه اميدواريم امسال به بهره‌برداري برسد.همچنين تفاهم نامه در رابطه با صحن عقيله بني هاشم در طرح توسعه حرم امام حسين (ع) در حال انجام است كه فضاي زيارتي را ۲۰ برابر مي‌كند.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات از اجراي طرح صحن صاحب الزمان (عج) در كاظمين خبر داد و افزود: طرح اوليه توسعه كاطمين امسال به اتمام مي‌رسد و در ادامه صحن صاحب الزمان به اجرا مي‌رسد.
وي گفت: طرح توسعه حرم امامين عسكريين در سامراء هم در حال انجام است و در اين طرح شعاع ۳۰۰ متري حرم در حال تملك است و رقم قابل توجهي در اين زمينه هزينه شده است.
پلارك تأكيد كرد: در يك برنامه ۱۰ ساله اميدواريم با تاييدات علما و مشاركت مردم، طرحهاي توسعه عتبات عاليات به نتيجه برسد.


| شناسه مطلب: 68938




بازسازي عتبات



نظرات کاربران