فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند

فردا؛ نخستین گروه حجاج از «زون غرب» به عربستان می‌روند

نخستین گروه از زائرین حج ولایات زون غرب، از فرودگاه هرات به عربستان سعودی اعزام می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اين براي هفتمين سال است كه عازمين حج از ولايات زون غرب بصورت مستقيم از ميدان هوايي هرات به عربستان سعودي انتقال داده مي‌شوند.
جنرال "محمد جمعه عديل" سرپرست مقام ولايت در جمع كميسيون انتقال حجاج، از مسولان دولتي خواست تا تسهيلات لازم را به زائرين حج فراهم سازند.
جنرال عديل اتخاذ تدابير و جلوگيري از بي‌نظمي در جريان برنامه انتقال زائرين حج را مهم خواند.
مسولان در ولايت هرات مي‌گويند: "زائرين حج ولايات زون غرب توسط طيارات مجهز آريانا به عربستان سعودي انتقال داده مي‌شوند.
مولوي "عبدالواحد آثمي" رييس حج و اوقاف هرات مي‌گويد: "در سال جاري نزديك به سه هزار و نهصد و بيست و شش تن از حوزه غرب به عربستان سعودي اعزام مي‌شوند كه از اين ميان هزار و هفتصد تن از ولايت هرات هستند.
اولين گروه زائرين حج كه باشندگان ولايت بادغيس مي‌باشند، از ميدان هوايي هرات عازم عربستان سعودي مي‌شوند.
رييس نمايندگي آريانا در هرات نيز اعلام كرد كه امسال هواپيماهاي ايرباس ٣١٠ با ظرفيت بيش از دوصد نفر در هر پرواز، زائرين را انتقال مي‌دهند.
تمام زائرين ولايات زون غرب در هجده تا بيست روز از ولايت هرات به عربستان سعودي انتقال داده مي‌شوند.


| شناسه مطلب: 69409




افغانستان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران