حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تولیت مسجد سهله دیدار کرد

دکتر مدنی تولیت مسجدمقدس سهله ضمن تقدیر از نظم و انضباط زائران ایرانی، جهت هماهنگی با بعثه رهبری در مباحث مربوط به زائرین و همچنین بهتر برگزار شدن بازدید از این مسجدمقدس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف به همراه جمعي از مسؤولان دفتر بعثه با حضور در مسجدمقدس سهله با دكتر مدني توليت اين مكان مقدس ديدار و گفت‌وگو كرد.
حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي در اين ديدار پيروزي اخير مردم و نيروي حشدالشعبي عراق بر تروريست هاي تكفيري را تبريك گفت و آن را موجب خرسندي مردم عراق و نيز مردم ايران عنوان كرد.
وي افزود: ما اميدواريم عراق به عنوان يك كشور مستقل و يكپارچه با امنيت كامل، سربلندي، عزت و اقتدار در منطقه بدرخشد و دست اجانب از اين كشور به طور كامل قطع شود.
مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در ادامه از برنامه هاي فرهنگي و معنوي بعثه رهبري در مسجدسهله گزارشي ارائه كرد و ضمن تشكر از همكاري هاي خوب مسئولين اين مكان مقدس اظهار داشت: زائران ايراني از برنامه هاي بعثه خيلي خوب استقبال مي كنند.
وي با بيان اينكه تمامي كاروان ها از مسجدمقدس سهله بازديد مي نمايند، اضافه كرد: روحانيون بزرگوار ومداحان محترم ادعيه ونمازهاي مربوط به اين مسجد مقدس را براي زائرين اجرا مي نمايند وهمچنين بعثه مقام معظم رهبري در نظر دارد برنامه روايتگري مختص مسجد سهله را در آن مسجد مقدس برگزار كند.
توليت مسجد مقدس سهله نيز در اين ديدار ضمن تشكر و قدرداني از بعثه مقام معظم رهبري و نظم و انضباط زائران ايراني و همچنين توجه خوب بعثه به پيروزي ها اخير ملت عراق اظهار داشت: اميدواريم به زودي زود مردم عراق در برابر تروريست ها به پيروزي كامل برسند.
وي خدمت به زائران را ارزشمند و موجب افتخار توصيف كرد و يادآور شد: تلاش بر اين است كه زائرين بيشتر توشه معنوي و معرفتي را در اين اماكن مقدس براي خود بردارند و در اين راه از هيچ خدمتي فروگذار نخواهيم كرد.
دكتر مدني در بخش ديگري از سخنان خود به فرارسيدن ايام حج اشاره و خاطرنشان كرد: از خداوند مسألت داريم كه امسال حجاج ايراني حج با شكوهي را برگزار كرده و با عزت، امنيت و سلامت كامل مناسك را انجام داده و به وطن خود بازگردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران