کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیران ثابت در کربلای معلا با حضور جمعی از مسؤولان بعثه رهبری، ستاد عملیات شمسا و مدیران ثابت هتل های کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، كارگاه آموزشي مديران ثابت هتل هاي كربلا عصر روز گذشته با حضور جمعي از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات شمسا در هتل جواهر كربلا برگزار شد.
حجت الاسلام سعيد اجلالي كارشناس مسؤول واحد فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در اين نشست با اشاره به اينكه در همه برنامه ها اصل محوري و اساسي زائر است، ابراز داشت: همه ما در هر مسؤوليتي كه داريم در ارتقاي سطح فرهنگي زائر تلاش مي كنيم و از اين رو بايد محيط و فضاي تبليغاتي هتل ها با حضور شما پررنگ باشد.
وي افزود: پوسترهاي خوش آمد، احاديث و اوقات شرعي بايد در ديد زائران نصب شود البته اين به معناي شلوغ كاري روي ديوارها و به هم ريختن نظم ظاهري هتل ها نيست.
حجت الاسلام اجلالي در ادامه تأكيد كرد: ما بايد هرچه مي توانيم و آنگونه كه شايسته و بايسته است به زائران خدمت كنيم تا هم خدا و هم حضرت سيدالشهدا(ع) را از خودمان راضي نگاه داريم.
در بخش ديگري از اين جلسه آقايان محسن شهسواري مسؤول بازرسي بعثه رهبري، آزاد مسؤول ارزشيابي سازمان حج و زيارت در عراق و مهدي عباسي مسؤول اسكان ستاد عمليات شمسا در عراق به بيان نكاتي مهم در حوزه كاري خود پرداختند.
در بخش پاياني اين نشست كه بيش از يك ساعت و نيم به طول انجاميد، جلسه پرسش و پاسخ ميان مسؤولان حاضر در نشست و مديران ثابت حاضر در اين كارگاه برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران