بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه بازدید رییس سازمان حج  و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه

بازدید رییس سازمان حج و زیارت از بیمارستان و ستاد مکه

رییس سازمان حج و زیارت که درمکه بسر می برد امروز از بخش های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ستاد سازمان حج درمکه مکرمه بازدید کرد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دربازديد آقاي حميد محمدي از بيمارستان مكه ، دكتر حلي ساز مدير بيمارستان مكه درمورد مراحل راه اندازي و نصب تجهيزات بخش هاي مختلف اين مركز درماني گزارش داد .
بيمارستان مكه مكرمه در چارچوب توافق نامه امضاء شده ميان سازمان حج وزيارت و وزارت حج عربستان هفته گذشته بازگشايي و با همت كادر ايراني به سرعت راه اندازي و تجهيز شد .
دراين بازديد آقاي محمدي از تلاش مديريت و كادر بيمارستان مكه كه اين مركز درماني را به سرعت براي ارائه خدمات به زائرين ايراني آماده كردند، تقديرنمود و گفت: مركز پزشكي حج و زيارت بايستي در سياست هاي خود پيشگيري از طريق اطلاع رساني و تكيه بر آموزش زائران و عوامل كاروانها را دراولويت قرار دهد.
رئيس سازمان حج و زيارت وجود بيمارستان هاي ايراني در مكه و مدينه را مايه آرامش خاطر هرچه بيشتر زائران دانست و افزود: حضور و فعاليت شما و خدماتي كه در بخش هاي مختلف ارائه مي دهيد دغدغه زائران بويژه بيماران را رفع مي كند و به افزايش رضايتمندي زائر منجر مي شود.
آقاي محمدي همچنين دربازديد ازستاد مكه مكرمه، بازرسي از واحد هاي مختلف براي نظارت و كسب اطمينان از صحت اجراي دستورالعمل ها را ضروري توصيف كرد.
رييس سازمان حج و زيارت ضمن حضور در دفاتر ستاد مركزي مكه مكرمه و گفتگو با مسئولان اين دفاتر، ازميزان پيشرفت كار و اقدامات صورت گرفته مطلع شد و توصيه هاي لازم را در راستاي بهبود فرايند و روند فعاليتها و برنامه هاي اجرايي ارائه كرد .
وي با اشاره به اهداف بازرسي از كاروانهاي زائران ، اطمينان يافتن ازروند اجراي سياستها ، برنامه ها و دستورالعملهاي صادره را ضروري توصيف كرد و گفت: در اين فرآيند، ارزيابي توان نيروي انساني نيز بايد مد نظر قرار گيرد.
آقاي محمدي همچنين با ماموران كنسولي اعزامي وزارت امور خارجه كه در ستاد مكه مستقرشده اند در باره تدابير انديشيده شده براي ارائه خدمات كنسولي گفت و گو كرد .
گفتني است ده نفر از ماموران وزارت خارجه براي پيگيري امور كنسولي زائران ايراني هم اكنون در ستادهاي دو شهر مدينه منوره و مكه مكرمه مستقر شده و آماده ارائه خدمات دراين حوزه هستند.
آقاي محمدي ديشب از براي بررسي روند عمليات اجرايي حج درستاد مكه از مدينه منوره وارد مكه مكرمه شد.




نظرات کاربران