همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود

همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا در مکه مکرمه برگزار می شود

همایش روحانیون و معین های کاروان های زائران ایرانی فردا (یکشنبه) با حضور بیش از 210 روحانی و معین کاروان ها در مکه مکرمه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، حجت الاسلام و المسلمين علي پروانه مدير امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه گفت:‌‌ در اين همايش، برنامه هاي فرهنگي موسم حج تمتع و همچنين برنامه هاي روحانيون در موسم حج ارائه خواهد شد.
وي افزود:‌ در بخش ديگري از همايش توضيحاتي درباره مناسك حج توسط بخش استفتائات بعثه مقام معظم رهبري ارائه و به سوالات روحانيون در اين زمينه پاسخ داده خواهد شد.
وي با بيان اينكه همايش معينه ها نيز پنجشنبه اين هفته در مكه مكرمه برگزار خواهد شد، اضافه كرد: از هفته آينده كه تعداد روحانيون، معين ها و معينه هاي كاروان ها بيشتر خواهد شد، اين همايش ها به صورت متمركز در دو منطقه برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام پروانه با اشاره به اينكه همايش روحانيون در هفته آينده به صورت منطقه اي برگزار مي شود، گفت:‌ يكشنبه هفته آينده همايش روحانيون كاروان هاي مناطق 4 و 5 به صورت متمركز در يك مكان و روحانيون كاروان هاي مناطق 1، 2 و 3 نيز به همين شكل به صورت مشترك برگزار خواهد شد.
وي اضافه كرد: توضيح درباره برنامه هاي ياوران حجاج، طرح مودت، سرانه فرهنگي زائران و مسابقات فرهنگي كه در مكه مكرمه و مدينه منوره برگزار خواهد شد، نيز از ديگر بخشهاي اين همايش است.




نظرات کاربران