سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود

سومین دعای روحبخش کمیل این هفته با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود

با توجه به اینکه امسال مراسم دعای کمیل در هتل های مختلف برگزار می شود ؛‌ آیین های مشابهی در سایر هتل های این شهر با حضور پرشور زایران کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛‌ در مراسم اصلي دعاي كميل اين هفته ؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج كشورمان سخنراني خواهد كرد .
با توجه به اينكه امسال مراسم دعاي كميل در هتل هاي مختلف برگزار مي شود ؛‌ آيين هاي مشابهي در ساير هتل هاي اين شهر با حضور پرشور زايران كشورمان برگزار خواهد شد.
حجج اسلام آقايان خاتمي ؛ راشد يزدي و ماندگاري ديگر سخنرانان مراسم هاي دعاي كميل هستند كه قرار است در سه هتل ديگر در مدينه منوره با حضور زايران كشورمان برگزار شود.
از آغاز عمليات اعزام زايران ايراني به مدينه منوره تاكنون دو جلسه قرائت دعاي روحبخش كميل با حضور گسترده زايران كشورمان در مدينه منوره برگزار شده است..
زايران كشورمان در 23 هتل كه همگي در نزديكي مسجدالنبي واقع است ؛ اسكان داده شده اند.
شمار زايراني ايراني در سرزمين وحي (‌مكه و مدينه )‌به حدود 50 هزار نفر مي رسد و روند اعزام زايران كشورمان منظم و به روال عادي در جريان است.




نظرات کاربران