بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی

بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی

مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه به منظور نظارت بر صحت روند اجرایی برنامه ها و شناخت نقایص و موانع ساختاری از آشپزخانه مرکزی قحطانی در مکه مکرمه بازدید کرد.

سجاد جوكار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، درباره اين بازديد گفت: روند فعاليت هاي آشپزخانه قحطاني از نظر مطابقت با دستورالعمل هاي سازمان حج و زيارت، شيوه تهيه و طبخ غذا، كيفيت توليد و نكاتي كه بايد در تهيه و توزيع رعايت شود، در اين بازديد مورد ارزيابي قرار گرفت.
وي اضافه كرد: در بازرسي از آشپزخانه قحطاني درخواست ها، اطلاعات و نيازهاي مرتبط با فعاليت ها نيز از مدير مربوطه اخذ شد تا براي رفع موانع در جلسات ستاد مطرح شود.
مسئول بازرسي و ارزيابي ستاد مكه با تاكيد بر اينكه در روند فعاليت آشپزخانه هاي مركزي در مكه مكرمه با مشكلي مواجه نيستيم، گفت:‌ باوجود اينكه ساختارها در زمان غيبت يكساله ايران از بين رفته بود و كار از صفر آغاز شد، اما انصافا كار بزرگي در اين زمينه انجام شده و نحوه طبخ و توزيع غذا از سال هاي گذشته نيز بهتر ارزيابي مي شود.
جوكار اضافه كرد: ظرفيت تهيه غذا در آشپزخانه قحطاني تا امروز به 20هزار 500 نفر در روز رسيده و بر اساس پيش بيني انجام شده بايد تا پايان عمليات حج، با افزايش تعداد زائران به 39هزار نفر در روز برسد.
آشپزخانه هاي مركزي ابوالجدائل، قحطاني و افنديه وظيفه تهيه و طبخ غذاي زائران ايراني در مكه مكرمه را به عهده دارند.
امسال 86 هزار 500 زائر ايراني از 20 ايستگاه پروازي راهي سرزمين وحي مي شوند و عمليات اعزام زائران تا سوم شهريور ماه ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران