بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند بیش از 23 هزار زایر  ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند

بیش از 23 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی به کشور بازگشتند

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان سعودی از بازگشت بیش از 23 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی به کشورمان خبر داد.

غلامرضا رضايي روز يكشنبه به خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج گفت : تا شب گذشته بالغ بر 9 هزار و 600 زاير از فرودگاه جده با پروازهاي ايران اير و حدود 5 هزار نفر نيز پروازهاي سعودي به ايران منتقل شده اند.
وي گفت : همچنين باتوجه به آغاز عمليات بازگشت زايران از فرودگاه مدينه ؛ تاكنون حدود 9 هزار نفر نيز از اين شهر عازم ايستگاههاي پروازي در كشور شده اند.
يادآور مي شود عمليات بازگشت زايران كشورمان از سرزمين وحي به ايران تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عربستان سعودي گفت كه پروازهاي بازگشت ؛ طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در حال انجام است .
امسال 86 هزار و 300 زاير ايراني به سرزمين وحي سفر كردند.




نظرات کاربران