تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور

تبیین رابطه تسبیحات اربعه با بعثت، غدیر ، عاشورا و ظهور

حجت الاسلام و المسلمین شاکری تصریح کرد: ارکان عرش خداوند تسبیحات اربعه است، آسمان چهارم چهار رکن دارد که ملائکه الهی طواف خانه خدا می کنند و خانه خدا نیز چهار رکن دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين شاكري كه در شب عيد غدير در جمع زائران و مسئولين و كاركنان ستاد عمليات عتبات مستقر در كاظمين و شمسا سخن ميگفت ، افزود: شيعه نيز چهار ركن دارد1. بعثت پيامبر اكرم(ص) 2. عيد غدير خم3. عاشورا4. ظهور امام زمان (ع) كه اين اركان در زيارت جامعه كبيره، زيارت عاشورا، زيارت امين الله، و زيارت غديريه آمده است و در صلوات هم ظهور و بروز دارد.
وي به ذكر مناقب و فضائل حضرت علي ( ع) پرداخت و با اشاره به آيه شريفه «يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليك من ربك» اظهار داشت: عيد غدير در آسمانها عيد الله الاكبر و عهد معهود و در زمين روز ميثاق ماخوذ ناميده شده است.
حجت الاسلام والمسلمين شاكري خاطرنشان كرد: حجه الوداع در حقيقت حجه الابلاغ است كه خداوند متعال پيامبر اسلام را امر به ابلاغ فرمود و بار آخر تهديد نمود كه اگر ابلاغ نكني رسالت و دين كامل نمي شود به عبارتي مي توان گفت كه دين بدون امام ديني است كه اتمام نعمت ندارد.
وي همچنين به فرازي از خطبه غديريه پرداخت و گفت: اسامي همه ائمه در خطبه غدير آمده است و پيامبر اكرم(ص) تاكيد داشتند كه همه با علي (ع) بيعت كنند و از فرمان آن حضرت سرپيچي نكنند.
گفتني است در اين مراسم كه در هتل الخفاجي برگزار شد،پس از قرائت زيارت امين الله مسابقه اي با طرح سوالات درباره عيد غدير برگزار و به برندگان جوايزي اهدا شد.
اين مراسم با مديحه سرايي ذاكر اهل بيت حاج محمد خاني در مدح ومنقبت حضرت علي (ع) به پايان رسيد.


| شناسه مطلب: 70481




غدير كاظمين



نظرات کاربران