درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است

درمان دردهای امروز بشریت اعتقاد به انتظار فرج است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق لازمه ولایت پذیری را معرفت، بصیرت، اطاعت و آمادگی معرفی کرد و گفت: درمان درد امروز ما اعتقاد واقعی انتظارفرج است زیرا عاشورا احیای غدیر و انتظار تحقق آمال عاشوراییان است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در گردهمايي از غدير تا كربلا كه با حضور بيش از 400 تن از روحانيون و دانشگاهيان در سالن خاتم الانبياي حرم مطهر اباعبدالله الحسين برگزار شد، غدير را نه تنها يك سرزمين بلكه يك تفكر . آيينه تمام نماي رسالت و تداوم آن خواند و اظهار داشت: مخاطبان غدير انسان هاي هميشه تاريخ هستند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در ادامه افزود: ناديده گرفتن غدير و فراموشي آن مصيبت هاي عاشورا را آفريد و آن جريان تلخ را براي مسلمانان رقم زد و اينك ماييم و غدير و كربلاهاي امروز كه بايد جايگاه خود را پيدا كنيم تا بار ديگر آنچه را كه مسلمانان نماهاي بي دين در كربلا انجام دادند نتوانند تكرار كنند.
وي با اشاره به برگزاري مراسم با شكوه در غدير خم اظهار داشت: پيامبر اسلام پس از خطبه خواني و ابلاغ ولايت علي (ع) دستور داد خيمه مستقلي را براي علي (ع) مشخص كردند تا افراد در آن خيمه حاضر شوند و با اميرمومنان بيعت كنند و صحابه وارد اين خيمه مي شدند و بعد از بيعت به حضرت امير تبريك مي گفتند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ابراز داشت: پيامبر در اين مراسم ضمن خواندن خطبه مهمي عمامه خود را بر سر علي (ع) نهادند و اين جريان بيعت تا سه روز در غدير خم ادامه داشت. وي نقش ولايت را اكمال دين و اتمام نعمت و رضايت خداوند و يأس و ناميدي از كفار خواند و افزود: خداوند به پيامبرش فرمود اگر ابلاغ نكنيد تمام زحمات گذشته تو ناقص مي ماند و به هدر مي رود.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با استناد به حديثي ولايت علي (ع) را ولايت پيامبررا ولايت خدا خواند و خاطرنشان كرد: پس از 50 سال كه واقعه غدير و بالابردن دست اميرالمومنين توسط پيامبر و گفتن اين عبارت كه "من كنت مولاه فهذا علي مولاه" گذشت مشاهده شد كه سر امام حسين و فرزند حضرت علي بر نيزه ها رفت مسلمانان دچار بي بصيرتي ، غفلت و دنيازدگي شدند.
نماينده بعثه رهبري در عراق كربلا را عرصه تقابل بين اسلام علوي و اسلام اموي عنوان كرد و گفت: قرآن به ما مي فرمايد كه پيامبر و ما ينطق عن الهوي ان هو الا وحي يوحي است يعني هر آنچه امر مي كند از جانب خدا و وحي است ولي يزيد در جريان عاشورا با بيان آن اشعار معروف وحي را انكار كرد.
وي اسلام داعشي را مولود اسلام تكفيري و اسلام تكفيري را مولود اسلام اموي خواند و تصريح كرد: امروزه گروهك تروريستي داعش بزرگترين خيانت به اسلام را مي كنند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي با اشاره به سخن امام خميني كه گفت اگر در هرجا انحرافي بوجود بيايد به خاطر بي توجهي به غدير است، گفت: فراموشي غدير به معناي ولايت گريزي، اطاعت ناپذيري و همسويي با دشمن است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق لازمه ولايت پذيري را معرفت، بصيرت، اطاعت و آمادگي معرفي كرد و گفت: درمان درد امروز ما اعتقاد به انتظار فرج است زيرا عاشورا احياي غدير و انتظار تحقق آمال عاشوراييان است.


| شناسه مطلب: 70489




غدير كربلا نجفي



نظرات کاربران